loading...
تیک تاک
حامد بازدید : 486 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)


باران که میبارد همه یاد عشقشون میفتن

ما یاد ماشینی که صبح بردیم کارواش !

------------------------------------------------------

نصیحت کردن توی خانواده باید ساماندهی بشه

ینی مثلا عینِ معاینه فنی یه برچسب بزنن روت که قبلا نصیحت شدی

و دوباره یکی نیاد در مورد همون موضوع حرف بزنه !

حامد بازدید : 254 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

این بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.

Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 PC-FLT

 

Broken Sword 1 Episode 1 pc cover small دانلود بازی Broken Sword 5: The Serpents Curse Episode 1 برای PC

حامد بازدید : 867 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
تاریخ انتشار: یکشنبه 05 آبان 1392-ساعت: 16:32
مشاهده: 83

کمتر کسی است که گوشی لمسی داشته باشد ولی با Angry Birds آشنا نباشد. پرنده های خشمگین با فصلی نو  و مناسبتی نو باز به دستگاه های گوشی شما باز می گردند. این بار به مناسبت Easter Egg نسخه جدید و زیبای از این بازی محبوب و پرطرفدار برای سیستم اندروید  از راه رسیده است.

حامد بازدید : 241 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

Microsoft Office 2010 Pro Plus Full Activated تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید.تمامی کاربران دانلودها برای اولین بار میان سایت های ایرانی از هم اکنون می توانند  Microsoft Office Professional 2010 را که نسخه Plus آن هست را با لینک مستقیم به طور رایگان دریافت نمایند.تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

 

|نسخه نهایی Microsoft Office 2010 Pro Plus Full Activated + Final Update|

(دانلود برای ویندوز های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت مجزا)

 

microsoft office 2010 مجموعه بی نظیر Microsoft Office 2010 Pro Plus Full Activated

حامد بازدید : 229 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار فارسی آندروید تقویم چینی رازشما برای پیدا کردن علائم ستاره شناسی(طالع بینی چینی) سال، ماه، روز و ساعت تولد، تقویم قدیمی چینی (قمری چینی) را محاسبه میکند. برای پیدا کردن شخصیت هر فرد سه راه مختلف ارائه میدهد (ستاره شناسی چینی – گروه خون ژاپنی – چرخ برمه). علاوه بر اینها این نرم افزار آندروید راهی که مردم چین قدیم (طالع بینی چینی) برای سنجش تطابق شخصیت زن و مرد برای ازدواج بکار میبرده اند را در اختیار شما میگذارد، و همینطور احتمال پسر یا دختر بودن بچه به روش چینی در این نرم افزار میتوان یافت کنید.  نرم افزار رازشما همچنین تقویم جدید چینی (خورشیدی چینی) را بر تقویم های شمسی، قمری (شیعه – اسلامیک وسترن – ام القرا) و میلادی افزوده است. جهت دانلود این نرم افزار و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

 

نرم افزار فارسی آندروید تقویم چینی رازشما

حامد بازدید : 549 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Gas Guzzlers Extreme در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! در این بازی ماشین شما سریع , خشن و تا دندان مسلح است . پلیر کار خود را با یک وسیله نقلیه ساده شروع می کند و به تدریج با کسب پول و افرایش مهارت خود را به چالش می کشد ولی دقت داشته باشید این بازی کامپیوتری یکی از بازی های اعتیاد آور است و شاید تا مدت ها نتوانید این بازی را رها کنید . جهت مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود بازی به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

 

دانلود بازی Gas-Guzzlers-Extreme-pc-cover

حامد بازدید : 364 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

Mozilla Firefox نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس قدرتمند ، بی نظیر و رایگان محصولی کمپانی مشهور موزیلا است که با آن می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن با رابط کاربری جذاب مشاهده کنید. در میان کاربران و کسانی که این مرورگر را امتحان کرده اند ، شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که اینمرورگر وب را قدرتمندترین و بهترین برنامه نشناسد چرا که با نصب آن قطعا آن را به عنوان مرورگر همیشگی و ثابت ویندوز خود انتخاب خواهید کرد. از ویژگی های فوق العاده فایرفاکس امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware و جاسوس ها به سیستم شما می باشد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme ها و افزونه های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر فایرفاکس افزوده است و آن را در میان دیگرنرم افزارهای وب بروزر مشابه بی نظیر کرده است. جهت دانلود اخرین ورژن Mozilla Firefox به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Firefox

 

 

 

حامد بازدید : 268 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

در بازی ماجرایی Miriel’s Enchanted شما باید به دنبال اشیاهای پنهان بگردید. در این بازی یک زن جوان تخم مرغ خود را گم کرده و شما باید به او کمک کنید تا بتواند تخم مرغ خود را پیدا کند. شما باید با استفاده از نیروهای سحر و جادو به این زن جوان کمک کنید. شما باید در این بازی زمان را مدیریت کنید.

بازی ماجرایی معمای تخم مرغ برای آندروید Miriel’s Enchanted Mystery v1.0.3

 

حامد بازدید : 313 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

در بازی جذاب Banana Kong شما در نقش یک میمون گرسنه قرار خواهید گرفت. شما باید در هر مرحله با جمع کردن موزها به امتیازهای خود بیافزایید تا بتوانید به مرحله بالاتر بروید. با افزایش امتیازهای خود میتوانید در محیط های مختلفی از بازی قرار بگیرید. شما باید در این بازی سرعت عمل و دقت بالایی داشته باشید.

بازی جذاب میمون گرسنه Banana Kong v1.6.10 - آندروید


 

حامد بازدید : 636 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم به من نگاه کن با لینک مستقیم

با لینک مستقیم دانلود فیلم دانلود فیلم به من نگاه کن شهریور 91 دانلود فیلم به من نگاه کن با کیفت بالا دانلود فیلم جدید ایرانی 26 شهریور 91 دانلود فیلم سینمایی به من نگاه کن فیلم به من نگاه کن با لینک مستقیم فیلم جدید فیلم سینمایی لادن مستوفی در فیلم به من نگاه کن

 

 

حامد بازدید : 286 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

حیف نون می ره عیادت مادرزنش. می پرسه “بهتری؟”

مادرزنش می گه: “تبم قطع شده ولی گردنم هنوز درد می کنه…”

حیف نون می گه: “انشاالله اون هم قطع می شه!”

 

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ازکدوم مطلب ها خوشتون میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 235
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,245
  • بازدید ماه : 2,245
  • بازدید سال : 66,682
  • بازدید کلی : 412,117