loading...
تیک تاک
حامد بازدید : 263 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دلم چتر میخواهد و یک روز بارانى

که تو چتر بگیرى و من دستانت را

*

*

*

 

رفتار من عادى نیست

وقتى این همه باران شانه هاى تو را میبوسد

و من همچنان چتر تنهایى برسر گرفته ام

حامد بازدید : 761 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.11 Final

حامد بازدید : 266 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

FotoSketcher نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود.

 

FotoSketcher تبدیل عکس به انواع نقاشی FotoSketcher 2.60 Final

حامد بازدید : 251 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

assassins creed pirates android بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   اندروید

حامد بازدید : 253 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instagram android به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.1.2   اندروید

حامد بازدید : 224 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

Europa Universalis IV PC-FLT

 

Europa Universalis IV pc cover small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

 

حامد بازدید : 455 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

حامد بازدید : 231 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس رایگان و قدرتمند Avast! Free Antivirus 8.0.1488

 

حامد بازدید : 260 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی NFS SHIFT v1.0.4 مخصوص آندروید


need for speed shift یکی از زیبا ترین بازی های رالی اندرویدی می باشد . این بازی که از شرکت EA منتشر شده است از گرافیک فوق العاده ای برخوردار بوده و صداگذاری بازی هم قابل قبول بوده است.کنترل ماشین ها در این بازی توسط سنسور حرکتی انجام می شود که حس یک رانندگی واقعی را برای بازیکن فرآهم می کند.

-جهت دانلود و مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه به ادامه ی مطلب بروید.

 

حامد بازدید : 333 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای دزدی که برای شام آمد

دانلود فیلم ایرانی دزدی که برای شام آمد

فیلم دزدی که برای شام آمد با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

dozd دانلود فیلم دزدی که برای شام آمد

حامد بازدید : 303 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ،

پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی
روی گل شما به سرخی انار

 *

*

شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک

*

*

شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است
یلدا مبارک

حامد بازدید : 208 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

گفتی که بلا بلا بلا ، گفتم چشم ،


از روز الست با رضا گفتم چشم


من آمده ام تا به ولایت برسم،


گفتی انا من شروطها گفتم چشم

 *

*

بلیط ماندن است مانده روی دستهای من


در این همه مسافر حرم نبود جای من؟


رفیق عازم سفر، فقط «سلام» را ببر


سفارش مریض حضرت امام را ببر

حامد بازدید : 306 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

Mortal%20Kombat دانلود بازی Mortal Kombat برای کامپیوتر

در ابن پست از پروما دانلود بازی جذاب , پرطرفدار و خاطره انگیز Mortal Kombat را برای دانلود شما قرار داده ایم در این بازی شما مبارز خود را انتخاب کرده و به مبارزه با مبارزان دیگر بپردازید.

حامد بازدید : 218 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

buzz دانلود مسنجر موبایل Nimbuzz برای آندروید

در این پست از پروما دانلود مسنجر معروف و حرفه ای Nimbuzz را برای گوشی همراه دارای سیستم عامل آندروید قرار داده ایم.از طریق برنامه به صورت مجانی و از طریق Wi-Fi صحبت کنید، به دوستان خود در سراسر شبکه های اجتماعی پیغام بفرستید. با Nimbuzz پول خود را برای ارسال اس ام اس و ام ام اس ذخیره کنید و به ارسال موزیک، فیلم و عکس به دوستان خود بپردازید.

حامد بازدید : 279 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

rapid css دانلود Rapid CSS 11.3 نرم افزار برنامه نویسی صفحات CSS

Rapid CSS نرم افزاری جهت برنامه نویسی صفحات CSS میباشد , بوسیله این نرم افزار برنامه نویسان میتوانند سرعت و دقت برنامه نویسی را چند برابر کنند,یکی از قابلیت های مهم این نرم افزار نمایش آنی کد های نوشته شده میباشد.

حامد بازدید : 285 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

|دانلود فیلم زمانی برای دوست داشتن با لینک مستقیم|

 

Zamani Baraye Doost Dashtan دانلود فیلم زمانی برای دوست داشتن

 

نام فیلم : زمانی برای دوست داشتن – Zamani Baraye Doost Dashtan
ژانر : اجتماعی
کارگردان : ابراهیم فروزش
بازیگران : علی شادمان، بهناز جعفری، نگین صدق گویا، محسن تنابنده، عباس امیری و …
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱
محصول : ایران
زبان : فارسی
زمان : ۹۰ دقیقه
کیفیت : عالی
فرمت : Mkv
حجم : ۵۰۰ MB
لینک دانلود : مستقیم – Direct

حامد بازدید : 436 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

اگر احساسم را هم خواستی بخری ، به روی بسته اش دقت کن …

نه قیمت دارد ، نه تاریخ انقضاء

برعکس احساسات تو

که بارکد دارد !

حساب شده ی حساب شده !

+

+

+

پیامک دوست داشتن

دوست خوب را باید روی چشم ها گذشت

کجایى…

چشم هایم بهانه ات را گرفته اند…

 

حامد بازدید : 236 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار اندروید دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد.
این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از ۱۰۰ هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه میکند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد . همچنین بخش اخبار و مقالات سلامت نیز بهترین و به روز ترین اطلاعات سلامت را در اختیار کاربران قرار میدهد . برخی امکانات این نرم افزار عبارت اند از :

·         امکان جستجوی دارو های ایرانی و خارجی به فارسی و انگلیسی و به نام های تجاری و ژنریک
·         ارایه قیمت های بیمه ای داروها به صورت به روز و با امکان جستجو در آنها
·         ارایه لیست داروها بر اساس حروف الفبایی
·         ارایه لیست داروها بر اساس گروههای داروها
·         نمایش اطلاعات تجاری داروها شامل شرکت های تولید کننده و وارد کننده
·         نمایش محصولات شرکت های تولید کننده و توزیع کننده و وارد کننده
·         ارایه اخبارو مقالات به روز دنیای سلامت
·         انجمن های گفتگوی سلامت و داروها

 

darunama android مرجع اطلاعات دارویی Darunama   اندروید

 

حامد بازدید : 250 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camera awesome android عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   اندروید

حامد بازدید : 305 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

Nero را همگان برترین نرم افزار عرصه لوح های فشرده CD/DVD می شناسند . ابزارهای فوق العاده زیاد که در نسخه Multimedia Suite آن عرضه می شود که تقریبا نیاز هرکاربری را به طور کامل رفع می کند . ولی در این بین کاربرانی هستند که از Nero فقط برای رایت لوح های فشرده استفاده می کنند . به همین استفاده از نسخه Multimedia Suite برایشان نامتعارف است ، چون دارای حجمی بسیار زیاد و ابزارهای اضافی می باشد . به همین دلیل به آنها استفاده از نسخه Nero Burning Rom توصیه می شود . این نسخه دارای تمام ابزارهای لازم برای رایت و ایمیچ گیری و… می باشد . تمام امکانات مربوط به رایت در نسخه پرحجم آن در این نسخه ۵۰ مگابایتی یعنی Burning Rom موجود است . سایت دانلودها جدیدترین نسخه این نرم افزار را برای شما آماده کرده است .
Nero Burning Rom را میتوان کاملترین نرم افزار در عرصه رایت معرفی کرد . زیرا شما توانایی رایت انواع لوح های فشرده CD و DVD را دارید . میتوانید برای لوح های فشرده لیبل بسازید . دیسک های راه انداز (Boot) رایت کنید . دیسک های Blu-ray رایت کنید و هزاران قابلیت دیگر که نرم افزار قدرتمند Nero به شما می دهد.

حامد بازدید : 558 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

fifa2013manager  دانلود بازي فيفا 2013

 

ورژن Manager فیفا ۲۰۱۳  منتشر شد و اکنون می توانید آن را دانلود کنید .

شما در این بازی مدیریت کامل یک باشگاه را بر عهده دارید.در واقع شما در نقش مدیر کامل این باشگاه هستید و هر انچه که یک مدیر باشگاه در دنیای واقعی انجام میدهد باید انجام دهید و به امور مدیریتی باشگاه به طور کامل و جامع رسیدگی کنید.

 

در بازی FIFA Manager 13  تمام مسائلی را که یک مربی و مدیر فوتبال با آن‌ها طرف است، در پیش رو خواهید داشت. گیم‌پلی بازی فیفا ۲۰۱۳ تنوع بسیار زیادی دارد و این تنوع، همان سبک‌هایی است که مختص به هر مربی است. شما برای هدایت تیم خود، انتخاب‌های بسیار بسیار زیادی دارید.اما امکاناتی که در این نسخه نسبت به نسخه ی قبلی خود دارد و باعث بهبود ان شده میتوان به بهبود بسیار زیاد گیم پلی اشاره کرد.

پس از انتشار نسخه ۱۲ این بازی منتقدان نمره ی ۴٫۵ از ۱۰ را برای این بازی زیاد می دانستند و این بازی را در این حد و اندازه ها نمیدانستند اما اتفاق خوبی که در این نسخه افتاده علاوه بر بهبود گیم پلی توجه ویژه ای به تصاویر سه بعدی و انیمیشن ها شده است که با انی بهبودی ها میتوان انتظار داشت بازی سرگرم کننده و جذابی در انتظار گیمر ها به خصوص طرفداران سبک فیفا هستیم.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ازکدوم مطلب ها خوشتون میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 650
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,512
  • بازدید ماه : 2,512
  • بازدید سال : 66,949
  • بازدید کلی : 412,384