loading...
تیک تاک
حامد بازدید : 784 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

با نرم افزار Supercars شما میتوانید در یک محیط بسیار ساده با بهترین ماشین های حال حاضر جهان آشنا شوید. این نرم افزار اطلاعاتی بسیار کاملی از مشخصات برترین ماشین های روز جهان را در اختیار شما قرار میدهد. این اطلاعات نظیر : سرعت، شتاب صفر تا صد، گنجایش موتور، تعداد سیلندر و وزن ماشین میباشد. برای دانلود نرم افزار و دیدن تصاویر بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

\"نرم

حامد بازدید : 355 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Block یک نرم افزار جالب برای جلوگیری از فرستادن پیامک های تبلیغاتی در گوشی آندروید میباشد. ممکن است در طول روز پیامک های تبلیغات زیادی برای شما فرستاده شده که موجب ناراحتی شما میشود. با این نرم افزار شما میتوانید لیست سیاهی درست کرده و از شر پیامک های تبلیغاتی خلاص شوید. برای دانلود نرم افزار و دیدن تصاویر بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

\"نرم

حامد بازدید : 254 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کارآمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus, white balance, light metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera fv 5 android دوربین عکاسی حرفه‌ای Camera FV 5 1.5   اندروید

حامد بازدید : 498 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

IM+ Pro نرم افزاری مخصوص گوشی ها و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید ۲.۱ به بالاتر می باشد که توسط آن کاربر به راحتی میتواند با تمامی سرویس های مختلف به چت بپردازد و از تمامی انها به صورت همزمان استفاده کنید. به این ترتیب Beep, Skype, MSN, Facebook Chat, AIM, Yahoo, ICQ, Google Talk, VKontakte در این نرم افزار پشتیبانی شده اند و کاربر میتواند با تمامی دوستان خود در شبکه های نامبرده ارتباط برقرار کند. به همراه متن کاربر میتواند نسبت به ارسال عکس و ویدیو هنگام چت نیز اقدام کند و با وجود انواع نوتیفیکشن ها هیچ پیامی را نیز از دست نخواهد. همچنین در سرویس های Skype, MSN, AIM, ICQ امکان چت گروهی نیز ممکن خواهد بود. 

 

IM Pro مسنجر قدرتمند برای گوشی های آندروید IM+ Pro v6.4.2

 

 

حامد بازدید : 261 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

یاهو یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه اعلام وضعیت آب و هوا به شمار می‌رود و به‌صورت پیش‌فرض برای چندین سیستم‌عامل نرم‌افزارهای جداگانه دارد. اما نرم‌افزار اندروید یاهو نیز با ظاهری مناسب و با داشتن ویجت‌های کاربردی می‌تواند گزینه‌ی مناسب برای اطلاع یافتن از وضعیت آب و هوای شهر مورد نظرتان باشد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

yahoo weather android پیش بینی وضعیت آب و هوا با نرم‌افزار اختصاصی Yahoo! Wearher 1.0.9   اندروید

 

حامد بازدید : 398 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

با نرم افزار جالب Thermometer شما میتوانید گوشی آندروید خود را به یک دماسنج پیشرفته تبدیل کنید. این دماسنج با اشاره دست شما شروع به اندازه گیری دمای هوا میکند. این دماسنج به صورت سه بعدی و دارای تنظیمات بسیار پیشرفته برای تنظیم دما میباشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر محیط نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نرم افزار دماسنج برای آندروید Thermometer v1.3

حامد بازدید : 278 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار انتخاب رشته آندروید – Entekhab Reshteh

 

نرم افزار انتخاب رشته مخصوص آندروید

Entekhab Reshteh


نرم افزار آماده شده می تواند کمک شایانی به تمامی افرادی کند که نیازمند مشاوره و معرفی رشته های موجود هستند. این نرم افزار برای اندروید آماده شده و قابل اجرا روی اندروید بالاتر از ورژن 2.3 می باشد. این نرم افزار انواع رشته ها را کارشناسانه بررسی کرده و به تجزیه و تحلیل و سطح توانایی های مورد نیاز هر رشته می پردازد. همینک می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت عصر دانلود دریافت کنید.

حامد بازدید : 252 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

instagram android به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.1.2   اندروید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ازکدوم مطلب ها خوشتون میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 1,222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,440
  • بازدید ماه : 1,440
  • بازدید سال : 65,877
  • بازدید کلی : 411,312