loading...
تیک تاک
حامد بازدید : 493 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

Ntfs Drive Protection نرم افزاری بسیار کارآمد برای قفل کردن و غیرقابل ویرایش ساختن اطلاعات درون انواع حافظه های قابل حمل با فرمت ntfs می باشد. بدین ترتیب کاربران میتوانند با استفاده از این نرم افزار تمامی فایل ها و پوشه های درون حافظه های فلش و انواع دیگر حافظه های قابل حمل usb با فرمت ntfs را غیرقابل ویرایش سازند چرا که با قفل شدن توسط نرم افزار Ntfs Drive Protection دیگر قابلیت تغییر در آنها و یا ساخت پوشه و فایل جدید درون حافظه usb مقدور نیست و تنها میتوان از اطلاعات درون آن استفاده کرد. این روش باعث می شود حافظه های usb به هیچ وجه ویروسی نشوند و مهم نیست که حافظه درون کامپیوتری با ویروس باشد یا بدون ویروس چرا که هیچ نگرانی جهت ویروسی شدن آن نخواهد بود. نرم افزار در کنار قابلیت قفل کردن کل اطلاعات ، میتواند فولدری درون حافظه را مشخص کند که قابلیت خواندن و نوشتن را داشته باشد که البته این موضوع دچار نقص امنیتی است ، البته به فایل های قفل شده صدمه ای نخواهد رسید. توجه کنید که قفل شدن حافظه موجب قفل شدن آن در تمامی سیستم ها خواهد شد و نیازی به نصب بودن نرم افزار Ntfs Drive Protection برروی کلیه سیستم ها جهت فعال بودن قفل نیست. از بین رفتن قفل نیز تنها به وسیله همین نرم افزار مقدور است. فرایند قفل شدن بسته به حجم اطلاعات زمان بر خواهد بود.

 

Ntfs Drive Protection قفل کردن حافظه های USB با نرم افزار Ntfs Drive Protection 1.1

 

حامد بازدید : 763 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May14-2013، اینترنت اکسپلورر ۱۰ (IE 10)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2013 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2013

حامد بازدید : 275 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

Alien Skin Bokeh 2.0.1.494 Rev 24301 نام نرم افزاری می باشد که وسیله آن می توان بر روی عکس ها افکت گذاری نمود. افکت های اصلی این نرم افزار برای تمرکز بر یک قسمت از عکس می باشد. به عنوان مثال شما می توانید افکت را به گونه ای بر روی عکس ایجاد کنید که تمامی نقاط عکس به جز قسمت دلخواه شما حالت تار داشته باشد و یا محیط دارای شرایط دیگری باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Alien Skin Software می باشد.


soft98

حامد بازدید : 316 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

DreamCalc Professional نرم افزار ماشین حساب مهندسی و بسیار حرفه ای است که ضمن داشتن تمامی امکانات ماشین های مهندسی واقعی دارای امکانات بی نظیری برای ترسیم نمودارها و حل کردن چند معادله ها و جملات چند جمله ای می باشد. این نرم افزار با قابلیت رسم توابع ریاضی و همچنین رسم دو تابع در یک صفحه برای مقایسه کردن آنها میتواند در حل معادلات ریاضی بسیار راهگشا باشد. حل داده های اعداد مختلط، حل لگاریتمی،حل انواع معادله ها و همچنین دارای دستگاه مختصات عددی و دستگاه مختصات فضای و سه بعدی است. قابلیت برنامه ریزی و فانکشن داشتن نیز بسیار حائز اهمیت است. قابلیت پرینت گرفتن نمودارها و تمامی اطلاعات ورودی و نمایشی نیز از دیگر امکانات مهم نرم افزار است که مسلماً بسیار مهم است. ماشین حساب فوق حرفه ای جهت انجام محاسبات پیچیده و تخصصی ریاضی و مهندسی می باشد. این نرم توانایی محاسبه معدلات پیچیده که بیش از ۲۶۰ تابع می باشد را دارا بوده و علاوه بر سرعت دارای دقت بسیار بالایی می باشد. این نرم افزار به شما اجازه محاسبه توابع علمی، اعداد مختلط و آمار و همچنین تبدیل واحد های اندازه گیری را خواهد داد.

 

DreamCalc Professional ماشین مهندسی فوق حرفه ای DreamCalc Professional 4.9.0

 

 

حامد بازدید : 232 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla FireFox New نسخه جدید مروگر سریع فایرفاکس Firefox 24.0

 

 

 

 

حامد بازدید : 819 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

دریافت Yahoo! Messenger مانند محصولات گوگل از طریق آی پی های ایران امکان پذیر نمی باشد، که در اینجا شما می توانید نسخه ی جدید و نهایی این نرم افزار محبوب را از دانلودها دریافت نمائید.
کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

Yahoo downloadha.com نسخه جديد ياهو مسنجر Yahoo Messenger 10.0.0.525 Beta

حامد بازدید : 793 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Folder Colorizer نرم افزاری برای علاقمندان به شخصی سازی و زیباسازی ویندوز می باشد. توسط Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ فولدرها و پوشه های خود را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورد. این فرایند به وسیله ویندوزممکن است و امکان وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ "زرد" پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط نرم افزار Folder Colorizer کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز ۸ رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار ، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک ، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتواند رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود.

 

Folder Colorizer تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1

 

حامد بازدید : 351 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

YUMI نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر  Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

 

yumi ساخت حافظه usb راه انداز و بوت YUMI 0.1.1.0

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ازکدوم مطلب ها خوشتون میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 149
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 1,222
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,476
  • بازدید ماه : 1,476
  • بازدید سال : 65,913
  • بازدید کلی : 411,348