loading...
تیک تاک
حامد بازدید : 1261 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی رقص در غبار با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ایرانیان مدیا

Download Film Raghs Dar Ghobar

Raghs Dar Ghobar دانلود فیلم رقص در غبار با لینک مستقیم

نویسنده و کارگردان : اصغر فرهادی | تهیه کننده : ایرج تقی پور | ژانر : اجتماعی

سال تولید : 1381 | مدت زمان : 95 دقیقه | فرمت : MP4 | حجم : 380 مگابایت

 

 

 


حامد بازدید : 471 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود سریال ایرانی رخنه با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ایرانیان مدیا

Download Serial Rekhne

قسمت ششم سریال رخنه اضافه شد

rekhneh cover دانلود سریال رخنه با لینک مستقیم

نویسنده و کارگردان : حسین تبریزی | تهیه کننده : مسعود اطیابی | موضوع : مذهبی ، اجتماعی

پخش : 1392 شبکه دوم سیما | تعداد : 10 قسمت | مدت زمان : 45 دقیقه | فرمت : MP4

زمان پخش : شنبه تا چهارشنبه | ساعت 21:15

خلاصه داستان :

سریال رخنه که برای ماه صفر آماده شده است، درباره مردی تقریبا پنجاه ساله به نام وحید است که کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری مثل علم، کتل، چلچراغ و طبل دارد. او این شغل را از پدرش به ارث برده و در کنار همسرش روزگار را به خوشی می‌گذراند، اما وحید درست زمانی که باید وسایل عزاداری یکی از هیات‌های مذهبی را آماده کند با مشکلی روبه‌ رو می‌شود که حل آن ساده نیست.

حامد بازدید : 893 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم شرلوک هلمز : بازی سایه ها با دوبله فارسی و لینک مستقیم و کیفیت عالی از ایرانیان مدیا

Sherlock Holmes A Game of Shadows 2011

 Sherlock Holmes A Game of Shadows 2 دانلود فیلم شرلوک هلمز : بازی سایه ها با دوبله فارسی

کارگردان : گای ریچی | ژانر : اکشن | سال تولید : 2011 | زبان : دوبله فارسی

وضعیت : سانسور شده | مدت زمان : 129 دقیقه | فرمت : MKV | حجم : 835 مگابایت

حامد بازدید : 797 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی پله آخر با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ایرانیان مدیا

Download Film Pele Akhar

Pele Akhar دانلود فیلم پله آخر

نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان : علی مصفا | ژانر : اجتماعی

سال تولید : 1391 | مدت زمان : 90 دقیقه | فرمت : MP4 | حجم : 364 + 751 مگابایت

حامد بازدید : 398 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

با نرم افزار جالب Thermometer شما میتوانید گوشی آندروید خود را به یک دماسنج پیشرفته تبدیل کنید. این دماسنج با اشاره دست شما شروع به اندازه گیری دمای هوا میکند. این دماسنج به صورت سه بعدی و دارای تنظیمات بسیار پیشرفته برای تنظیم دما میباشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر محیط نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نرم افزار دماسنج برای آندروید Thermometer v1.3

حامد بازدید : 355 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Ravensword یک بازی اکشن ماجرایی که داستان آن مربوط به زمان پادشاهی Tyreas میباشد. در این بازی شما با موجودات و هیولاهای ما قبل تاریخ زیاد روبرو شده و باید با آنها مبارزه نمایید. شما با جمع آوری سلاح های قدرتمند باید مهارت خود را افزایش داده و گروه های مبارز برای خود تشکیل دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی اکشن مبارزه شوالیه ها Ravensword: Shadowlands v1.2 - آندروید

حامد بازدید : 793 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Folder Colorizer نرم افزاری برای علاقمندان به شخصی سازی و زیباسازی ویندوز می باشد. توسط Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ فولدرها و پوشه های خود را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورد. این فرایند به وسیله ویندوزممکن است و امکان وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ "زرد" پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط نرم افزار Folder Colorizer کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز ۸ رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار ، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک ، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتواند رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود.

 

Folder Colorizer تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1

 

حامد بازدید : 351 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

YUMI نرم افزاری فوق العاده و در عین حال رایگان برای ساخت حافظه های فلش usb قابل boot می باشد. بنابراین توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی انواع سیستم عامل ها،آنتی ویروس های سیستمی و ابزارهای تعمیراتی قابل بوت را از روی حافظه های فلش USB اجرا کنید و بدین ترتیب در مواقع لزوم شما دارای حافظه usb هستید که قادر است سیستم عاملی را اجرا کند. این نرم افزار قادر است انواع سیستم عامل لینوکس و آنتی ویروس های سیستمی نظیر  Acronis Antimalware CD, AVG Rescue CD و… و ابزارهای تعمیراتی نظیر System Rescue CD را کاملاً از روی حافظه usb اجرا کند. همچنین نرم افزار میتواند با دریافت فایل های نصب سیستم عامل های ویندوز ۷ و ۸ و xp و vista نصب آنها را از طریق حافظه usb امکان پذیر نماید. از دیگر قابلیت های نرم افزار ، امکان قراردادن چندین نرم افزار و سیستم عامل قابل بوت در یک حافظه usb است که بدین ترتیب شما میتوانید از یک حافظه usb چندین استفاده را داشته باشید.

 

yumi ساخت حافظه usb راه انداز و بوت YUMI 0.1.1.0

 

حامد بازدید : 522 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

استودیو Monolith سازنده بازی F.E.A.R پس عرضه موفقیت امیز این بازی دست به خلق بازی زیبای دیگری به نام Condemned زد.این بازی با توجه به گرافیک بسیار بالا و برخورداری از از موتور گرافیکی قویبه عنوان یکی ازبهترین بازیها در زمینه وکنسول و و کامیپوتر در نمایشگاه های بین المللی برگزیده شده است. Ethan Thomas مامور FBI به منظور قتل های زنجیره ای و یافتن قاتل اصلی می برد تا سرانجام وی را تحویل عدالت دهد. صحنه ها طبیعی و صداگذاری بسیار نزدیک به محیط بازی است تا بازیکن را مستقیما به فضای جنایت منتقل سازد. وی قادر است حتی از اشیا اطراف خود به منظور حمله به دشمنش که بشدت باهوش است استفاده نماید. آنان تنها با دست خالی به سمت شما حمله ور می شوند و پس از پیدا نمودن سلاح نیرومند حمله ور گشته٬ بعد از مدتی در میان سایه ها پنهان می گردند تا در اولین فرصت شما را سرنگون سازند.این بازی در کل از ۱۰ مرحله تشکیل شده که هر مرحله بر هیجان بازی می افزاید و دیگر آنکه بازی دارای پایانی شوکه است که ارزش تمام کردن بازی را چند برابر می کند . این بازی را با گرافیک عالی وداستانی زیبا ازدست ندهید.

Condemned Criminal Origins PC-RELOADED

 

Condemned criminal minds pc cover small دانلود بازی Condemned Criminal Origins برای PC

حامد بازدید : 641 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی شام عروسی با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ایرانیان مدیا

Download Film Sham e Aroosi

 Shame Aroosi دانلود فیلم شام عروسی با لینک مستقیم

کارگردان : ابراهیم وحید زاده | هیه کننده : حمید اعتباریان | ژانر : کمدی

سال تولید : 1384 | مدت زمان : 90 دقیقه | فرمت : WMV | حجم : 245 مگابایت

 

 

 

خلاصه داستان :

فیلم شام عروسی داستان یک عروسی بزرگ است که اتفاقات آن، موضوع فیلم را تشکیل می‌دهد.

حامد بازدید : 333 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

Violett یکی از زیبا ترین بازی های سال ۲۰۱۳ در سبک کلیک و اشاره می باشد که در ابتدا توسط Forever Entertainment S. A برای اندروید تولید و منتشر شده بود و پس از محبوبیت آن در بین کاربران اندرویدی هم اکنون برای کامپیوتر نیز عرضه شده است. گرافیک هنری بسیار زیبا و خط داستانی بازی عامل موفقیت این بازی می باشد. در این بازی شما در نقش دختری هستید که خانواده اش به دلایلی آن را رها کرده اند و او بدون دوست و خانواده شب ها را در خیابان ها سر می کند. چندی بعد او خانه متروکه و قدیمی را در شهر پیدا می کند و تصمیم می گیرد در آنجا زندگی کند. اما در سوراخی در دیوار خانه که گویا لانه موش است نوری می تابد که او را به سمت خود می کشد و Violett پس از ورود به آن نور وارد دنیای دیگری می شود و ماجراجویی خود را در آنجا آغاز می کند. در مسیر بازی پازل ها و معماهایی نیز وجود دارد که می تواند ذهن شما را به چالش بکشد.

Violett PC-SKIDROW

 

Violett pc cover دانلود بازی Violett برای PC

 

حامد بازدید : 857 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی مادر زن سلام با لینک مستقیم و کیفتی عالی از ایرانیان مدیا

Download Film Madar Zan salam

madar zan salam دانلود فیلم مادر زن سلام

نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان : خسرو ملکان | ژانر : کمدی

سال تولید : ۱۳۸۵ | مدت زمان : ۹۰ دقیقه | فرمت : WMV | حجم : ۳۰۰ مگابایت

حامد بازدید : 273 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

traffic racer android بازی جذاب و سرگرم کننده Traffic Racer 1.6.5   اندروید

 

حامد بازدید : 229 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

تا کنون تا چه حد برای حفظ زندگی خود تلاش کرده اید؟ تا حالا مرگ را فریب داده اید؟ نجات جان ساکنان یک شهر دور افتاده، جایی که شانس ها به پایان میرسد قبل از اینکه شیطان باستانی روحشان را با وحشت در بر بگیرد. این بازی جز دسته بازی های معروف Hidden Object به شمار می رود. بازی ای زیبا و فکری که برای اجرای آن نیاز به اندروید ۱.۴.۹ و بالا تر دارید، این بازی محصول سال ۲۰۱۳ می باشد.

 

Revenge of the Spirit بازی جذاب و فکری Revenge of the Spirit – اندروید

 

حامد بازدید : 670 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

Adobe Dreamweaver یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای طراحی و ساخت سایت در دنیا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت مشهور Adobe است که در زمینه ساخت نرم افزارهای طراحی از شهرت جهانی برخوردار است. با این برنامه شما میتوانید به آسانی یک سایت بسازید. در واقع این نرم افزار متشکل از ابزارهای متنوع طراحی سایت می باشد که توسط آنها میتوان اقدام به طراحی قسمت های مختلف صفحات یک سایت نمود. افرادی که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی سایت ها کار می کنند به راحتی می توانند با کد نویسی در محیط این برنامه اقدام به ساخت سایت مورد نظرشان کنند. همچنین افرادی که تخصص چندانی با برنامه نویسی وب ندارند نیز می توانند از این برنامه برای طراحی سایت ها استفاده کنند زیرا این نرم افزار دارای بخشی است که شما بدون کد نویسی نیز میتوانید اقدام به طراحی قسمت های مختلف سایت مورد نظرتان کنید. این برنامه از زبان های مختلف برنامه نویسی وب نظیر HTML, XHTML, CSS, XML, JavaScript, Ajax, PHP, Adobe ColdFusion, ASP, ASP.NET پشتیبانی می کند و با ارائه محیطی کاملآ حرفه ای برای کد نویسی به کاربران این امکان را می دهد که به آسانی اقدام به نوشتن کدهای مورد نظرشان برای ساخت سایت کنند. جدید ترین نسخه این نرم افزار یعنی CS5.5 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و طراحی صفحات وب, امکان خطایابی دقیق کدها, اضافه شدن ابزارهای جدید طراحی سایت, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, امکان جدید آپلود و ویرایش مستقیم سایت, پشتیبانی از تمام فایل های موجود در صفحات وب, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید. همچنین از امکانات دیگر این برنامه پشتیبانی از انواع سیستم های مدیریت محتوا سایت ها مانند وردپرس است که به کاربران این نوع سیستم ها این امکان را می دهد که اقدام به ویرایش سایت های مبنی بر این نوع سیستم ها کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که در نسخه جدید این برنامه به چشم می خورد افزیش سرعت نصب و همچنین افزایش سرعت در محیط آن است به طوری که در مقایسه با نسخه های قدیمی سرعت کار در محیط برنامه چند برابر شده است. این نرم افزار را می توانید به صورت کاملآ رایگان از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Dreamweaver CC 13.1 دانلود نسخه قابل حمل Adobe Dreamweaver CC 13.1 Build 6443

 

حامد بازدید : 251 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC

حامد بازدید : 377 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

بازی رالی قهرمانی جهان ۴ WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برای کنسول های PS3 ریلیز شده است. این بازی مسابفات رالی جهانی را که هر ساله بصورت رسمی برگزار میشود و شرکت کنندگان از کشور های مختلف حاضر میشوند را به بازی میکشد. هر فصل این مسابقات شامل ۱۳ مسابقه است که هرکدام در کشور مختلفی برگزار می‌گردد و در هر مسابقه به راننده‌ها و سازنده‌ها طبق شیوه امتیازدهی فیا امتیاز داده‌ می‌شود. بازی در جاده های خاکی پر و پیچ و خم به وقوع میپیوندد و شما باید با تسلط کامل و به کمک ترمز دستی ماشین را در جهت های مختلف با بالاترین سرعت کنترل کنید, دقت کنید سرعت ماشین به دلیل دارا بودن موتورهای ۱۶۰۰سی‌سی سوپرشارژشده کمی دشوار است!بازی به دو بخش قهرمانی و زمانی تقسیم شده و شما در بخش قهرمانی بصورت پله ای باید از رقیبان عبور کنید و در نهایت در مسابقات فیا عنوان قهرمانی را نصیب خود کنید.

WRC FIA World Rally Championship 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

WRC 4 pc cover small دانلود بازی WRC FIA World Rally Championship 4 برای PC

حامد بازدید : 201 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

Yamicsoft Windows 8 Manager نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶  اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم.

 

win8manager بهبود کارایی ویندوز 8 با Yamicsoft Windows 8 Manager 1.0.9

حامد بازدید : 735 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی هفت خط با لینک مستقیم و کیفیت عالیث از ایرانیان مدیا

Download Film Haft Khat

7khat دانلود فیلم هفت خط با لینک مستقیم و کیفیت عالی

نویسنده و کارگردان : سعید آقاخانی | تهیه کننده : شرکت آراد | ژانر : کمدی

سال تولید : ۱۳۹۲ | مدت زمان : ۹۰ دقیقه | فرمت :  MP4 | حجم : ۳۳۱ مگابایت

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ازکدوم مطلب ها خوشتون میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,052
  • بازدید ماه : 2,052
  • بازدید سال : 66,489
  • بازدید کلی : 411,924